Prilikom posjete prodajnom prostoru i prilikom korištenja web stranica u vlasništvu Sked, Obrt za trgovinu i usluge, primjenjuju se sljedeći:

Opći uvjeti poslovanja

  1. Opći pojmovi

OPĆI UVJETI – Ovaj tekst Općih uvjeta poslovanja

SKED – Obrt za trgovinu i usluge, vl. Goran Perošević (u daljem tekstu Sked) upisano je pri Obrtničkom registru pod MBS 91885434. Sjedište tvrtke je na adresi Stjepana Radića 27, 31417 Piškorevci.  Račun Obrta otvoren je kod banke Privredna Banka Zagreb d.d. IBAN : HR5823400091140101974. SWIFT CODE: PBZGHR2X

POSLOVNICA – obuhvaća:
– adresu sjedišta obrta
– trgovinu na malo na štandovima i tržnicama
– trgovinu na malo izvan prodavaonica, štandova i tržnica
– trgovinu na malo na adresi kupca

WEB STRANICA – obuhvaća :
• domenu sked.com.hr i poddomene s odgovarajućim sadržajem
• FB stranicu Sked, Obrt za trgovinu i usluge
– Stranice sa javnim oglasima

KLIJENT – Svaka pravna i/ili fizička osoba koja je posjetila i/ili posjećuje web stranice ili poslovnicu, te svaka pravna i/ili fizička osoba koja je obavila kupovinu i/ili je potvrdila narudžbu proizvoda na web stranici i/ili u poslovnici.

 

Uvjeti poslovanja web trgovine

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.

Opći uvjeti

Trgovac:
Trgovac je Sked, Obrt za trgovinu i usluge, vl. Goran Perošević, S. Radića 27, 31417 Piškorevci, OIB: 92653205084, u daljem tekstu „Sked“ ili „Trgovac“

Kupac
Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu trgovcu ili pošalje narudžbu pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave ili preuzimanja u trgovini).

Slike i opisi
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici web trgovine „Sked“ nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!

Servisni uvjeti
Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo.
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru s trgovcem. .

Jamstvo
Jamstvo imaju svi električni uređaji i električni rezervni dijelovi ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda.
Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za proizvode isključujući tehniku  račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.
Sked kao trgovac odgovoran je za materijalne nedostatke proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.

Putem web trgovine www.sked.com.hr kupcu je omogućena kupnja onog dijela asortimana proizvoda koji se nalaze na stranicama trgovca.
Cijene su s PDV-om.
Valuta je Euro (EUR).
Trgovac se obavezuje održavati web sjedište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u maniri dobrog gospodarstvenika te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze ili operativnog sustava kojom kupac pristupa web sjedištu trgovca.
Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede kako za kupnju putem interneta, tako i za kupnju u trgovini. Karticu vjernosti  za sada nismo predvidjeli, a ako se bude izdavala to ćemo jasno označiti i oglasiti.

Naručivanje

Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Proizvod se može naručiti kao registrirani korisnik ili gost. U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

Trgovac zadržava pravo odbiti sklapanje ugovora o prodaji odnosno prodati kupcu proizvod ako je očigledno da je istaknuta cijena nerazmjerna sa stvarnom cijenom proizvoda i da se radi o evidentnoj grešci kod isticanja cijena koja je rezultat  sistemske pogreške i/ili ljudske greške.

Naručivanje robe sa produljenim rokom isporuke

Proizvode možete naručiti čak i ukoliko nisu trenutno dostupni na našem skladištu. Dostupnost takvih proizvoda definirana je točnim datumom dolaska na naše skladište na koji se dodaje redovno vrijeme otpreme od 3-10 radnih dana. Datum otpreme za takve artikle posebno je označen i istaknut uz svaki proizvod. U slučaju osobnog preuzimanja, na datum otpreme dodaje se 3-10 dana potrebnih za obradu narudžbe i isporuku do odredišnog centra.

Pravne osobe

Ukoliko je kupac pravna osoba u procesu kupovine kod odabira načina plaćanja mora označiti polje „naziv poduzeća“ nakon čega će unijeti točan naziv tvrtke i točan OIB. „Sked“ nije odgovoran za unos netočnih podataka. Naknadno izdavanje R1 računa nije moguće.

Dostava

Opći uvjeti dostave
Naručeni proizvodi dostavljaju se do kolnog prilaza najbližeg stambenom objektu. Dostava na otocima uvjetovana je mogućnostima dostavne službe, te trajektnim ili drugim vezama.
Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do kolnog prilaza najbližeg ulazu u zgradu. Prilaz ulazu dostavnim vozilom mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Dostava se obavlja isključivo na području cijele Hrvatske. Dostava van RH je moguća uz prethodni dogovor sa kupcem, te uplatom ponude na kojoj se uz proizvod prikazuje i trošak dostave u trenutku kupovine.

Okvirni je rok isporuke do 12 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Dostava na kopnu je od 3 do 10 radnih dana, dostava na otoke do 12 radnih dana, a 14 dana za Mljet, Šoltu, Vis i Dugi Otok, ovisno o rasporedu vožnje trajekata ili specifičnih vremenskih uvjeta. Rok počinje od trenutka kad „Sked“ zaprimi uplatu na žiro računu ili bude odobrena autorizacija kreditnih kartica. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava naručene robe naplaćuje se u skladu paketa s težinom bez dodatka za otoke (najmanje 3,72 EUR / 28,03 kn + pdv). Cijena dostave dostupna je svim registriranim korisnicima te je vidljiva u košarici. Za sada koristimo priliku promotivno ponuditi jedinstvenu cijenu dostave koja je realno niža od stvarne. Sked zadržava pravo da u budućnosti bez posebne najave započne sa naplatom dostave po realnim cijenama i težini paketa, kao i sa opcijom dodatka za otoke.
Dostava se obavlja od 8 do 16h radnim danom.

Trenutačni status vaše narudžbe (zaprimljena, u pakiranju, završeno pakiranje, predano na dostavu) možete pratiti zatraživši od trgovca broj pošiljke i link za praćenje dostavne službe. To možete učiniti putem e-pošte ili telefonskim upitom. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, dostavnim službama prosljeđujemo telefonski broj koji je kupac naveo u narudžbi. .

Obavijest o preuzimanju i(li) isporuci paketa primit ćete od dostavne službe prema njihovom načinu komunikacije sa primaocima pošiljaka.

Ukoliko niste u mogućnosti primiti pošiljku potrebno je kontaktirati dostavnu službu shodno uputi u SMS-u.

Ako novi termin dostave nije ugovoren, a primatelj nije zatečen u dogovoreno vrijeme na dogovorenoj adresi, svaki novi pokušaj dostave podliježe dodatnoj naplati. Pošiljka se može zadržati na skladištu dostavljača do 5 dana bez dodatnih troškova. Po isteku tog roka svaki dan dodatnog skladištenja naplaćuje se shodno cjeniku dostavljača.

Ostali uvjeti dostave
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati pismenim putem upisom oštećenja na dokument dostavnicu dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno, ili odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web trgovini „Sked“ bez isporuke kupcu i sl.) Sked  ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

Osobno preuzimanje

Naručene proizvode kupac može besplatno osobno preuzeti u našem skladištu, na našoj adresi.
Po primitku obavijesti da je vaša narudžba spremna za preuzimanje, rok za preuzimanje iste je 3-10 radnih dana.

Zaštita osobnih podataka

Osobni podaci koje prikupljamo ovise o: vrsti usluge koju pružamo našim kupcima, korisnicima i klijentima, namjeri kupca da koristi naše usluge, o vrsti ugovora kojeg sklapamo s našim klijentom kao i o namjeri kupaca da koriste svoja prava temeljena na zakonskim i regulatornim odredbama o zaštiti osobnih podataka. U prvom redu radi se o podacima bez kojih ne možemo izvršiti uslugu, a uključuju najmanje:

  • – osnovne osobne podatke (ime i prezime)
  • – osnovne kontakt podatke (adresa, broj telefona, mail adresa)
  • – podatke vezane uz korištenje web stranice www.sked.com.hr
  • – podatke vezane uz korištenje Sked web trgovine
  • – podatke nužne za sklapanje ugovora o potrošačkom kreditiranju
  • – ostale osobne podatke nužne za ostvarenje klijentovih prava temeljenih zakonskim odredbama o zaštiti potrošača
  • Detaljne informacije o obradi i zaštiti osobnih podataka naći ćete na sljedećem linku:

Plaćanje

Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:
– pouzećem, (gotovinom ili karticama – ovisno o uvjetima dostavne službe)
– uplatom u pošti, banci, FINI ili internet bankarstvom
– virmanskom uplatom
–  online jednokratno plaćanje karticama svih banaka uz uvjet da je kartica aktivirana za online plaćanja
– online plaćanje na rate debitnim i kreditnim karticama (minimalni iznos za kupnju na rate je 30€):

Erste Card Club  – MBPlus usluga omogućuje prihvat debitnih kartica na rate banaka koji se nalaze u MBNet grupaciji:
– Erste&Steiermärkische bank d.d.
– Istarska Kreditna Banka Umag d.d.
– Nova Hrvatska Banka
– Kent Banka
– Agram Banka d.d.
– Slatinska banka d.d.
Sve ove banke automatski pri izdavanju debitne kartice aktiviraju MB Plus uslugu osim Erste&Steiermärkische   bank  kod koje korisnik mora otići u poslovnicu i aktivirati uslugu.
– Podržane kartice su:
– Maestro debitna        2 – 12 rata
– Mastercard debitna  2 – 12 rata
– Visa debitna               2 – 12 rata
– Diners i Discover      2 – 36 rata

PBZ Card d.o.o.Nexi Croatia d.o.o. :
– Podržane kartice su:
– Mastercard – debitne/prepaid, kreditne, poslovne
– Maestro – debitne/prepaid, poslovne
– Visa – debitne/prepaid, kreditne, poslovne, VPAY
– Visa inspire kartica tekućeg računa PBZ
Za navedene kartice omogućeno je plaćanje 2 – 36 rata

* Nakon ispravno popunjene narudžbenice trgovac kupcu dostavlja potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju je kupac definirao prilikom registracije.

* * U slučaju preuzimanja robe na prodajnom mjestu, naručene proizvode nije moguće podići odmah po uplati, već za njih vrijede uobičajeni rokovi isporuke. Kupac prima dodatnu obavijest e-mailom da je njegova roba spremna za preuzimanje. Trenutno nije moguće izvršiti plaćanje gotovinom na našoj adresi. Nepoštivanje ovog roka anulira narudžbu.

* * * U slučaju da kupac robu namjerava platiti e-bankingom/virmanom, rok za uplatu je 24 sata. Nakon tog roka trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu preplaćenih sredstava (uvećanih za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun) u roku od najviše 30 dana od dana uplate.

* * * * Plaćanje na rate ovisi o uvjetima koje je kupac dogovorio za konkretnu karticu u svojoj banci i na to web trgovina Sked nema utjecaja.
Jednokratno ili obročno plaćanje karticama procesira se preko pružatelja usluga platnog prometa CorvusPay.
Na taj način Sked online trgovina pruža najvišu razinu sigurnosti prilikom plaćanja karticama. Podaci o plaćanju prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu, čime je omogućen siguran prijenos informacija.
Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici niti pohranjuje brojeve kartica. Svoju online kupovinu obavljajte sigurno u SKED web trgovini uz maksimalnu zaštitu u prijenosu povjerljivih podataka.

Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • – isporuka robe koja nije naručena
  • – isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • – ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

 

Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 14 (četrnaest) dana od primitka na adresu dostave. Web trgovina Sked obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (daljinski upravljač, ispravljač, upute, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.

Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno ili putem e-pošte. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Otkazivanje ugovora 
Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem elektronske pošte ili slanjem poštom koristeći obrazac propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od četrnaest (14) dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ili maksimalno očuvanoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Po primitku proizvoda kupac može neinvazivnom  uporabom proizvoda utvrditi prirodu, obilježje i funkcionalnost robe. U slučaju otkaza ugovora i povrata robe kupac je odgovoran za svako umanjivanje vrijednosti robe koja je rezultat prekomjerne i neprimjerene uporabe proizvoda. Te se povrat novaca obavlja razmjerno utvrđenoj umanjenoj vrijednosti.
Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača , članak 72 koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.
* svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana,
* u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji , rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed
*ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe

Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku robe.

Isključenje prava na otkaz ugovora
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

  • o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
  • o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača (tzv. „personalizirane“ robe) ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
  • o prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
  • o prodaji knjiga i drugih publikacija.

 

Rješavanje sporova 
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili Europskoj komisiji putem obrasca za online rješavanje sporova. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je odgovarajući Sud u Đakovu ili  Osijeku.

Kontakt:
Sked, Obrt za trgovinu i usluge
Stjepana Radića 27, 31417 Piškorevci
email: salon@sked.com.hr
INFO TELEFON: +385 91 501 1585
OIB: 92653205084
MBO: 91885434
Upisano u Obrtnom registru UO za gospodarstvo Đakovo
Godina upisa u Obrtni registar: 2002.
IBAN: HR5823400091140101974 kod PBZ banke
IBAN za WEB transakcije: HR5823400091140101974

U slučaju da postoje pitanja ili sugestije u vezi s Sked-om, molimo Vas da nas posjetite na adresi sjedišta, kontaktirate na broj telefona +385 91 501 15 85 , od ponedjeljka do petka, radno vrijeme 09:30-19:30, subotom 9:30 – 15:30 ili na e-mail na info@sked.com.hr.

Bilo koji komentari, pitanja, povratne informacije, ideje, sugestije ili druge obavijesti ili informacije koje se odnose na Sked i web stranice www.sked.com.hr i FB stranicu Sked, Obrt za trgovinu i usluge, funkcionalnost ili poboljšanje istoga ostaju u vlasništvu društva tvrtke Sked, Obrt za trgovinu i usluge.

Zadnja izmjena 7. svibnja 2024.