U dosadašnjim objavama smo se ukratko osvrnuli na teme o namještaju u osnovnom smislu, nakon toga dotakli smo se jednog vida (tapeciranog) namještaja, a naposlijetku smo ponešto napisali i o koži kao o materijalu za izradu tapeciranog namještaja.
Pri tome smo željeli dati neko svoje viđenje o načinu kako izabrati namještaj, kako ga kupovati… jer da bismo potpuno uživali u kupljenom namještaju kao dijelu našeg doma, našeg života i svakodnevice, potrebno ga je barem donekle poznavati.
Ako smo uspjeli u tome da vas zainteresiramo za tu tematiku i pomogli da odlaskom na prodajna mjesta bolje izaberete ono što želite i čime ćete biti zadovoljni, onda je naše pisanje – ali i vaše čitanje, vrijedilo truda.
Željeli bismo nastaviti u tom smislu, pa vam uz pomoć našeg dobavljača LCK – Lederpflege odškrinuti vrata nečega o čemu možda nikada niste niti razmišljali.
Što bi to bilo?
Pa stvar je veoma jednostavna – namještaj ste izabrali, prilagodili ga svojim potrebama, svojim ukusima, možda na neki način time istakli i neku vrstu statusa u svome domu… više ili manje ste zadovoljni odabranim i kupljenim, ali što sada?

Želite li uživati u tom svom djeliću svemira samo prvih mjesec-dva dok ne ishlapi onaj karakteristični miris novog? Želite li svoje zadovoljstvo kupljenim produžiti još dugo vremena, ili ćete ubrzo postati nezadovoljni, frustrirani i razočarani samim proizvodom, ali i svojim odabirom?

Naime, bez obzira na cijenu ili kvalitetu kupljenog namještaja, on bez adekvatnog održavanja neće dugo zadržati svoj oblik, boju ili miris. Ovo se osobito odnosi na tapecirani namještaj, o kojem smo praktično najviše do sada i govorili.
Da bismo u namještaju uživali što duže, moramo ga njegovati i održavati.

To je potpuno jasno, isto kao što je to potrebno za odjeću koju svakodnevno nosimo. Naravno, trosjed ili čitavu sjedeću garnituru ne možemo ugurati u perilicu rublja, okrenuti neki od programa i čekati “centrifugu” i sušenje… Bilo bi to previše jednostavno.
Za čišćenje, održavanje i njegu našeg namještaja na tržištu postoji mnogo raznih proizvoda. Viđamo ih gotovo svakodnevno u reklamnim spotovima, ali i na prodavaoničkim policama dok prolazimo pored njih u svakodnevnoj kupovini.
Da, ponuda je zaista velika i svakim danom se sve više povećava. Proizvode biramo već prema nekom instinktu, reklamnom spotu koji nam se svidio, nečijoj preporuci, ili (veoma često) po prodajnoj cijeni.
Osim toga, nama je “u krvi” snaći se u svakoj prilici. Tako i za čišćenje i njegu namještaja postoji mnogo sredstava i “provjerenih savjeta” gdje se korisi ono što već imamo u kući, što koristimo u neke druge svrhe. Tu dolazimo do savjeta za korištenje šampona ili deterdženata, sredstava za osobnu higijenu i njegu tijela, pa čak i do prehrambenih proizvoda. No, je li to dobro i korisno?

Bez namjere da vas (raz)uvjeravamo ili utječemo na navike i postupke, mi ćemo pokušati o čitavoj ovoj temi reći ponešto iz našeg kuta, onako kako mi to shvaćamo.
Na vama je da – nadamo se – nakon čitanja naših tekstova sami odlučite što je dovoljno dobro za vas i vaš namještaj.
A ako u svemu tome uspijemo dati vam neki korisni savjet ili ispraviti neku nedoumicu, naš cilj je ispunjen.
Pa krenimo nekim redom…

 

 

 

 

Komentari su isključeni.